2011. július 23., szombat

Mini fülbevaló minta







10 megjegyzés:

  1. ÁÁÁÁ...úristen nagyon nagyon köszönöm...pont ilyen füliket szerettem volna fűzni..és a képecskéidet is rengetegszer kutattam...de még soha nem fűztem ilyet.és nem is tudtam hogy kezdjek hozzá..nagyon hálás vagyok ezért a mintáért..szuperszép..érthető..és hatalmas segítség:D még egyszer köszönöm...nagyon hálás vagyok érte:D

    VálaszTörlés
  2. De jó! És éppen az, amelyik a legjobban tetszett! Millió puszi érte!

    VálaszTörlés
  3. Jajj----nagyon köszönöm..épp most kell a lányomnak egy ilyen bedugós fülit készítenem...köszönöm, hogy megosztottad velünk,
    ezt a mintát!

    VálaszTörlés
  4. Szívből köszönöm a mintát, végre felhasználhatom a fülbevaló alapjaimat, nagyon köszönöm még egyszer.

    VálaszTörlés
  5. Nagy- nagy köszönet a mintáért!! :-)

    VálaszTörlés
  6. These are so cute! Gotta make them :o) thanks for sharing the tut, Enikő

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Beads Perles

Daisypath Anniversary tickers