2012. május 23., szerda

Karika füli

A körbe-körbe-karikába medálomhoz készítettem egy fülit.



15 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néznek ki! Főleg a nagy karika a "gyengém"! Nagyon tetszenek!

    VálaszTörlés
  2. Nekem is nagyon tetszik ez a szett.Nagyon szép a nagy karikád, és a kicsi is nagyon aranyos.

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű szett!Ez a fogamra vagyis a nyakamba ,fülembe való!!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szep lett es szerintem pont passzol a bolhas karkotodhoz..nem?
    Vegulis ha nem passzol hozza akkor is gyonyoru ez a korbe-korbe karikaba szett:)

    VálaszTörlés
  5. Maravilloso conjunto.Un beso

    VálaszTörlés
  6. Un conjunto precioso!!!
    Saludos!!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszik ez a szettecske! A fácska is nagyon jó amire ráraktad! Én is elhordanám....

    VálaszTörlés
  8. Már a karikától is teljesen oda voltam,de most hogy kiegészült
    ezzel a csodás fülivel... a szett fantasztikus lett!

    VálaszTörlés
  9. Csak ámulok annyira szép, szuper szett.

    VálaszTörlés
  10. Szuper lett ez a szett!!! Ilyen nekem is kell!:)

    VálaszTörlés
  11. Fantasztikusan szép az a szett, gyönyörűek a színek is!!!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Beads Perles

Daisypath Anniversary tickers