2011. március 4., péntek

Továbbadtam, tam, tam

Sikerült megtalálni azokat a gyöngyös lányokat akiknek
 szeretném a Kaszilva-tól kapott díjat továbbadni.

A három választottam:
1. Nyafatka, mert igazán egyedi.
2. Dittus, mert nagyon különleges.
3. Gyöngymanó, mert nekem tetszik :)
Mind a három blog és benne az ékszerek nagyon tetszenek, de nem tudtam eldönteni, hogy mi legyen a sorrend, ezért azt a sorrendet választottam, ahogy rájuk leltem.
Remélem Ök is olyan örömmel fogadják, ahogyan Èn tettem.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm a díjat! És gratulálok a munkáidhoz! Üdv.: Dittus

    VálaszTörlés
  2. Nagyon örülök a díjnak, köszönöm szépen! :-)
    Sok sikert kívánok a munkáidhoz!
    Bea

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Beads Perles

Daisypath Anniversary tickers