2012. január 11., szerda

Csomagot kaptam :)

Poé 111.111 játékán nekem kedvezett a szerencse.
A nyertes egy, a blogban bemutatott bármely népi gallért választhatott,
amelyet a kívánt méretben és színben Poé elkészít(ett) a nyertesnek,
vagyis nekem :)
Bevallom, nem volt könnyű dolgom...
Nem tudom jártatok-e már Poénál, de ha nem
akkor ezt a mulasztást mindenképpen pótoljátok
ITT !!!
Sajnos képet még nem tudtam készíteni a nyereménymről, de
kölcsönöztem egy képet Poé blogjából.
Hosszú tépelődés után ezt a modellt választottam.
Most már tudom milyen érzés amikor a kisfiam velem jön vásárolni.
Mikor pici volt mindíg mindent meg akar vetetni, ezért alkut ajánlottam.
Csak egyet választhat.
Először választott egy csokit, aztán tic-tac-ot, aztán valami mást,
de ott volt az alku, csak egyet szabad.
Míg én vásároltam, ő szaladgált a polcok között, mert nehéz volt a döntés.
Hát most én jártam így...
Egyik képet néztem a másik után és csak hoszzú idő után tudtam dűlőre jutni.
Most, hogy a csomag megérkezett, tudom, hogy jó döntést hoztam!
Nagyon köszönöm Poé!

13 megjegyzés:

  1. Hűűűű, ez álomszép!!!
    Gratulálok a választáshoz!

    VálaszTörlés
  2. Örömmel és szeretettel készítettem neked ! :-)))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép!!!
    /Tegnap írtam mailt,nem kaptad meg??Arra a mailre,ami itt a blogodon van.Pussz!!/

    VálaszTörlés
  4. Amit irtal pontosan igy van. En is jartam POE blogjan es bizony nehez lenne valasztani a csodalatos ekszerei kozul.
    Nagyon gyonyoru a nyeremenyed , nem kis melo lehetett.
    Viseld egeszseggel

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok, gyönyörűszép nyeremény!!!
    :-)

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok...viseld egészséggel!

    VálaszTörlés
  7. Őszintén örvendek , hogy így egymásra találtatok szerencse-ileg.
    Azért szeretném látni viselés közben :))...
    Nyilván fotón...

    VálaszTörlés
  8. Gratulálok, nagyon szép ajándékot kaptál.

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép ajándék....viseld egészséggel!

    VálaszTörlés
  10. Megértelek a választás terén, hisz annyi szépsége van Poé-nak!!! Gyönyörű nyakék, viseld egészséggel!!

    VálaszTörlés
  11. Csodaszép nyakéket nyertél, gratulálok!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Beads Perles

Daisypath Anniversary tickers