2017. április 24., hétfő

Kicsit más


Az egész úgy kezdődött, hogy januárban vettem egy új varrógépet magamnak.
Már ezer éve nem varrtam, csak terveztem :)
Az összes szakadt farmeromat elővettem, mert régóta
szerettem volna, táskát varrni magamnak.
Egy vagány farmer táskát...
Persze, nem egy lett belőle, hanem rögtön négy.
Amint a kolléganőim meglátták, mondták, hogy ők is szeretnének egyet :)
Hármat el is ajándékoztam, mert elhalmoztak szakadt farmerokkal  :D









Ez pedig az ami az ENYÉM :)
Egyszerűen imádom :)
Táskatolvajok óvakodjatok...




Igen a lényeg... :D
Annyira belemerültem a farmer újrahasznosításban,
hogy ékszert is kellett készítenem belőle!!!
De azt csak majd legközelebb mutatom meg :D

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Beads Perles

Daisypath Anniversary tickers