2015. január 10., szombat

Arawak


Berjonak megígértem, hogy készítek egy leírást az állítható bőrös lánchoz.
Viszont ha már lúd legyen kövér.
A füliket még tavaly fűztem és úgy gondoltam jó lenne egy medál hozzá.
Így kapva kaptam az alkalmon és kiegészítettem egy szetté.
Ami megint egy kicsit indiánosra sikeredett.
Viszont ezt cseppet sem bánom, mert imádom ezt a stílust :)






Remélem nem bonyolítottam túl a dolgot...


Közben eszembe jutott, hogy van a szetthez illő karim is.
Igaz ez nem indiános, de színben pont hozzá illő :)





8 megjegyzés:

  1. Gyönyörűség ez az alkotásod is...köszönet a leírásért!
    Örülök, hogy végre engedett beírni a blogger...egyre nehezebb megjegyzést írni!

    VálaszTörlés
  2. Szépséges! Az állítható megoldás pedig szuper, köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű szett! Köszi a leírást! :)

    VálaszTörlés
  4. Fantasztikusan szép szett - mint mindig!!! Én is köszönöm szépen az útmutatót! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon köszönöm a leírást, mentettem is! Valahogy hasonlóképpen képzeltem egyébként én is.
    A szett meg csodás, most különösen a kari tetszik, pedig a mereveket nem annyira szeretem.

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű szép ez a szett! A karkötő különösen tetszik!!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Beads Perles

Daisypath Anniversary tickers