2015. január 20., kedd

Cree









14 megjegyzés:

  1. Fogalmam nincs mit jelent a "Cree" :) Igazi Enis szepseget alkottal megint.Elegans kulonlegesseg !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amy, nekem ez a nyaklánc megint egy kicsit indiánosnak tűnik, ezért kerestem hozzá egy indián nevet :) Hogy mit jelent azt én sem tudom, de úgy tűnt illik hozzá :)

      Törlés
  2. Mindig csodákat alkotsz...ezért szeretek ide járni!

    VálaszTörlés
  3. Liebe Eni,
    der Titel passt! Als ich Deine schöne Kette gesehen habe, dachte ich mir sofort- Die hat was Indianisches!
    Ich mag die warmen Farben und finde es wunderschön wie Du Kette, Donut und die schönen Achate miteinander verbunden hast! Außerdem hast Du Dein Schmuckstück super fotografiert!!!
    Ganz liebe Grüße
    Andrea

    VálaszTörlés
  4. Igen-igen, ezer közül is megismerni a munkádat. Gyönyörű ez is!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett, a színvilága is nagyon eltalált!

    VálaszTörlés
  6. Kedves Eni, "átfutottam" az elmúlt egy év termését, ..nem ért meglepetés! :-)
    Ugyanaz a kivételes stílus és minőség minden egyes ékszerben, amit már megszokhattam nálad! Gyönyörűek egytől-egyig! :-)

    VálaszTörlés
  7. Annyira egyben van az egész, tökéletes, nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  8. Ismét fantasztikus ékszert alkottál! :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon egyedi és szépséges!

    VálaszTörlés
  10. Igazi "enis" szépség csodálatos forma- és színharmóniával!

    VálaszTörlés
  11. Megint egy különlegesség, amit alkottál! Nagyon szép!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Beads Perles

Daisypath Anniversary tickers